Miejskie Centrum Kontaktu 19115. Badanie użyteczności strony internetowej.

W funkcjonowaniu całego miasta zdarzają się sytuacje, które wpływają na komfort życia jego mieszkańców w mniejszym lub większym stopniu. Ważne jest zatem, aby istniał mechanizm informowania o sytuacjach trudnych, niebezpiecznych lub nietypowych, przy pomocy którego istnieje szansa na poprawę sytuacji lub zapobiegnięcie niebezpieczeństwu. W Warszawie platformą spełniającą powyższe funkcje jest Miejskie Centrum Kontaktu 19115. Za jego pomocą mieszkańcy Warszawy mają możliwość uzyskania informacji o usługach realizowanych przez Urząd m.st. Warszawy i inne jednostki miejskie, zgłoszenia problemu, przekazanie własnego pomysłu na ulepszenie miasta oraz dostępu do monitoringu realizacji zgłoszonej sprawy.

Studenci Uniwersytetu Warszawskiego we współpracy ze studentami z Akademii Pedagogiki Specjalnej w ramach praktyk zawodowych przeprowadzają badanie ankietowe na rzecz Urzędu m.st. Warszawy, w ramach którego koncentrują się na użyteczności strony internetowej Miejskiego Centrum Kontaktu 19115.

Jak wskazują autorzy badania, uzyskane wyniki zostaną przekazane Miastu i wykorzystane do ulepszenia całego serwisu pod kątem potrzeb jego użytkowników.

Zachęcamy do udziału w badaniu i załączamy link do wypełnienia formularza.